22 juli onze 2e hele dag op Langkawi.

22 juli 2015 - Langkawi Island, Maleisië

Vandaag naar het mangrove gebied. Maar eerst lekker uitslapen en met zicht op zee en in de verte Thailand, lekker boekie lezen en koffie drinken. Heldere dag met veel zon. Bij de pier een priveboot geregeld om met zijn vieren en een gids 2 uur door het gebied te varen. Geweldig, wat mooi. Terug lekker naar 'ons strandje' en de rest van de dag, tot en met een schitterende zonsondergang gelummeld. Wij, de mannen, hebben nog op een jetskie gevaren, bij ons voor de kust langs. Gaaf. Kaz en Wout zijn nog gestoken door kwallen, voor het eerst kwallen, blwrgh! We leren de eigenaar nu een beetje kennen. Zij liet ons vandaag gaar wasmachine gebruiken. Alles weer schoon. De nachtwaker liet ons het strand bij nacht zien met een sterke lamp. We wisten niet dat het bij nacht zo druk was op het strand. Honderden krabben en kreeften liepen heen en weer, vochten met elkaar. Wij gaan 's nachts niet meer strandwandelen hoor! Potje hartenjagen en lekker boekie lezen.

1. Maarten:
    23 juli 2015
    ziet er prachtig uit allemaal, bounty gevoel? Al gedoken met 4-en? of later in de vakantie. Heerlijk genieten