24 juli van langkawi naar Belum rainforest

24 juli 2015

vandaag weer een reisdag. Om 7 uur op, om 8 uur in de auto, om 8.30 dd auto inleveren op Langkawi airport, om 10.10 de lucht in, om 10.45 weer op de grond op Penang, om 11.30 auto halen, om 11.45 - 15.00 uur rechts sturen - links rijden door Maleisie naar Belum. Onderweg streetfood. De jonge moslimmeiden die daar de keuken runden samen met moeder en grootmoeder vonden ons vieren zo bijzonder dat ze met ons op de foto wilden. Weer een mooi hotel geboekt, heel veel Nederlanders, dat wel. Ook mensen die ook bij ons, of wij bij hun, in het hotel in de Cameron Highlands, zaten. Vandaag diverse activiteiten gepland voor de komende dagen.

1. Jolanda:
    26 september 2015
    Zomer 2016 gaan we naar Maleisië. Wij willen ook van Langkawi naar Belum. Vliegen naar Penang en dan auto huren. Waar hebben jullie de auto weer ingeleverd na Belum? En was het goed te doen? Wij willen ook 3 dagen in Belum blijven en daarna gaan we door naar Ipoh.
  2. Wim Winter:
    26 september 2015
    Wij zijn doorgereden naar de andere kant van Maleisie, naar Kota Bahru. Daar hebben we de auto weer op het vliegveld in geleverd. Ik weet niet of je ergens in Ipoh de auto zou kunnen inleveren. Gaan jullie vanuit Ipoh naar de Cameron Highlands?
  3. Jolanda:
    27 september 2015
    nee, we skippen de Highlands. We gaan eerst naar Langkawi, dan Belum forest, Ipoh (waterpark), Melacca (villa aan zee..) Tioman en Kuala Lumpur. we kunnen de wagen in KL inleveren en pakken dan de bus naar Melacca. Van Melacca de bus naar Mersing: eilandje Tioman. Daar hebben we chaletjes aan zee (met airco). wauw.